בואו להתעדכן בחדשות האחרונות על הפרויקט
הדברים נאמרו בכנס השקת השיווקים בפרויקט הכניסה לעיר. בעירייה מדווחים כי בימים אלו מקודמת תכנית מעודכנת למתחם, אשר תגדיל את הזכויות והשימושים בתב"ע
על רקע שיווק המכרז הראשון למתחם K בפרויקט הגרנדיוזי, נערך בעיר כנס להשקת שיווק המתחמים לפרויקט • ראש העיר משה ליאון: "ירושלים תהפוך למעצמה כלכלית"
רמ"י והעירייה פרסמו מכרז לשיווק המתחם הראשון (מתחם K) של פרויקט הכניסה לעיר שיכלול 20 מגדלים • מדובר במתחם של 300 דונם שעתיד להוות את רובע העסקים של הבירה
מיום ראשון הקרוב, 14.7, ולפחות עד לשנת 2023: יוצא לדרך המגה-פרויקט שיסגור את הכניסה לעיר. "כל העיר" עם כל הפרטים
מהבוקר תיסגר לתנועה לכלי רכב פרטיים הנסיעה לאורך הציר המרכזי בכניסה לעיר ■ הסיבה: סלילת כניסה חדשה לעיר, שאמורה להסתיים ב-2022 ■ הפרויקט נעשה במקביל למיזמים נוספים בירושלים - הצפויים ליצור עומסים כבדים
נקודת מפגש: פינת הרחובות שז"ר והרצל. הפרויקט הוא שיתוף פעולה בין משרד התחבורה, משרד האוצר, רשות מקרקעי ישראל ועיריית ירושלים. העבודות מנוהלות על ידי חברת עדן ועבודות התשתית מבוצעות על ידי חברת מוריה.
בעיריית ירושלים מבינים שפרויקט הענק "שער ירושלים" יגזור על העיר 10 שנים של כאוס, ומתכננים להפוך את הייאוש ליותר נוח
בעוד שלוש שנים צפויה ירושלים ליהנות ממהפך בכניסה לעיר: רובע עסקים שוקק, תחנה מרכזית סואנת ומנהרות תת-קרקעיות בה זורמת תנועה של רכבים פרטיים. הבעיה? עד אז צפויים לתושבים לא מעט פקקים
הפרויקט תוכנן כך שישלב משרדים, דירות מגורים, מלונות, תרבות פנאי וחללים ציבוריים, תוך שימוש יעיל באנרגיה. כך אמר הבוקר בוועידת כלכליסט בלונדון אלון שפייזר, מנכ"ל עדן - החברה לפיתוח כלכלי בירושלים, שאמון על ניהול הפרויקט